ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

این کیه ؟این چیه؟

1392/4/8 18:09
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

این کیه ؟

این چیه؟

پسر عزیز تر از جانم چند روزیست حسابی داره تلاش می کنه که حرف بزنه داره تلاش می کنه کلمات جدید یاد بگیره کلی میره تو حس میگه مامان این چیه منم میگم تریلی دوباره مامان این چیه اخ خدای من یادم نیست اسمشو (عکس یه کفشدوزک بود  پسری پرسید حالا از ذهن من رفته بود هی فکر کن اخر دفعه با کلی اعتماد بنفس گفتم زالزالک)

هر کی می بینه میگه مامان این کیه رفتیم مهمانی نگاه می کنه تو چشم های شوهر عمه ام میگه این کیه؟من اقای مقبلی حالا پسر داره تلاش می کنه که یاد بگیره معمولا هم وزن این کلمات یه چیز هایی میگه

خلاصه در کنار سختی هایی که این چند وقت داشتم در کنار بی مهری هایی که از رئیسم دیدم لحظات قشنگی هم بود وهست لحظاتی که دوست داری تا ابد همیشه تکرار بشن وخسته نشی لحظاتی که ابالفضم بوسه بارانم میکنه پسری یه مدت در کنار گاز گرفتن تو حس بوس فرستادن هست بچه مردم گاز می گیره بعد بوس بارانش می کنه و در اون لحظه  من باید  رنگ به رنگ بشم

کلمات جدیدی که پسرم یاد گرفته را بصورت کامل جمع آوری می کنم تو پست های بعدی می زارم

پسرم ان شالله هیچ زمان خنده از روی لبای نازت کنار نره پسرم مادر عاشقونه لبخندت را دوست داره پس همیشه خندون باشه

پسندها (1)

نظرات (11)

زهرامامانه ایلیا جون
8 تیر 92 18:25
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی میتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
مامان عبدالرحمن واویس
8 تیر 92 20:56
خصوصی عزیزم
♥متین من♥
9 تیر 92 1:52
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) یه دنیا ممنونم
مامان فاطمه ناناز
9 تیر 92 9:32
افريييييييييييييين به گل پسر...
خدا كنه زود زود كامل حرف بزني به جاي مامانت برا من نظر بدي
ماماني بي معرفت يه سرد به وب من نميزنه


قربونت برم من همیشه میام شاید یادم رفته نظر بذارم بازم بیا پیشمون
هدا مامان رها
10 تیر 92 12:32
سلام عزیزم ایشالا همیشه خوش و خرم باشین
منصوره مامان زهره
10 تیر 92 13:58
به به پیشرفتهات مبارک، شوهر عمه ت خیلی باحال بود خدا رو شکر بوس می کنه شاید از دلشون در بیاد
زری مامان مهدیار
11 تیر 92 1:32
الهی خدا این فرشته ی نازنین رو حفظ کنه براتون



ممنون
مامان عبدالرحمن واویس
15 تیر 92 10:51
سلام عزیزم بهت ازاین که کامنتتو دیدم اومدم وبلاگت جواب دادم انگاری ثبت نشده عزیزم حتما باکمال میل من ازخدامه اما قبلا توی یکی ازپستام نوشته بودم کلاس زبان ثبت نام کردم فقط سه جلسه اش روتونستم برم اخه کسی نبودمواظب بچهام باشه مجبورشدم فعلا منصرف بشم الانم خیلی ازاین پیشنهادت خوشحالم اما چطوری ؟؟ توی خونه شروع کنیم یابریم کلاس؟؟ عزیزم منتظرتم بیای وبلاگم جواب بدی
مامان عبدالرحمن واویس
18 تیر 92 15:49
عزیزم میخوام توی وبلاگم یه ختم بگیرم به نیت این ماه اگه دوست داری میتونی شرکت کنی تا ازثوابش بهره ببری اگه جوابتون مثبته لطفا باوبلاگ بیا وجزء دلخواهتو انتخاب کن منتظرتونم
مامان عبدالرحمن واویس
21 تیر 92 22:15
عزیزم جز18به نامتون ثبت شد