ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

تردید

1392/4/8 17:48
953 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا فکرم حسابی مشغول ونمی تونم تصمیم درستی بگیرم پسری را پیش دو تا متخصص خوب کرمان بردم اما نظر ها متفاوت بود دکتر عباد زاده می گفت طبیعی نیاز به عمل نداره یک ماه دیگه دوباره بیار دکتر دهقان فیروزابادی می گفت اگه دفعه قبل تشخیص درست بوده باشه نیاز به عمل داره من اون موقعه ندیدم نمی تونم نظر قطعی بدم من دوست داشتم عمل کنه اما باباش میگه فعلا صبر کنیم منم مجبورا دارم صبر می کنم پناه بر خدا ان شالله دیگه اون اتفاق وحشتناک نیوفته راستی خاله های ممنون که برای پسری دعا کردین ونگران شدید.

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان فاطمه ناناز
9 تیر 92 9:30
سلام عزيزم
اميدوارم هميشه هميييييشه حال اقا ابالفضل خوب باشه
به نظرم استخارهكنيد يه دل شيد



تشکر می گم یک ماه صبر کنم بعد استخاره بگیرم
منصوره مامان زهره
10 تیر 92 14:00
ان شالله هرچی خیره پیش بیاد، شاید بهتر باشه پیش یه دکتر حاذق تر ببریش چه می دونم شاید تهران.... البته مرددت نکنم هرچی خودت صلاح می دونی...


قربونت عزیزم
زری مامان مهدیار
11 تیر 92 1:31
حسنا جون ایشالا که خیره
توکلت به خدا باشه
اگه کمکی از ما برمیاد بگو عزیزم
اگه دکتری تهران سراغ داری و خودت نمی تونی بیای می خوای آزمایش و سونوگرافیش رو بفرست ما ببریم پیش دکتر



تشکر عزیزم
زری مامان مهدیار
16 تیر 92 15:09
حسنی جان حال گل پسر چطوره؟


خوبه عزیزم اما تو همین هفته ای عملش می کنم اینجوری همیشه وسواس دارم
مامان حسین جون
18 تیر 92 15:35
سلام دوستان گلم حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203 به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای از لطف شما سپاسگذارم