ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

مهد ایلیا

1393/12/14 10:33
808 بازدید
اشتراک گذاری

حس دوری از فرزند همیشه برای همه مادرها سخته

منم همیشه دوست دارم پسرم کنارم باشه از بازی هاش از لبخندش از کارهای با مزه اش لذت ببرم

گاهی هم از غر زدنش یا اذیت هاش نارحت شم

اما مجبورم ساعتی پسر عزیز تر از جانم ساعتی از خودم دور کنم اقا پسری به مهد بره

اما امروز می خوام بگم از مهد ارزو واقعا راضی هستم

چون اقا پسری راضی هست دوستش داره وعلاقه بهش داره

دیروز به دلایلی ساعت 3 رفتیم دنبال ایلیا کلی به خودم لعن  نثار می کردم چرا دیر میریم دنبالش الان بچه چشم انتظاره الان خوابش برده و از این فکر ها

وقتی اقا همسر پسری اورد با کلی انرژی وشادی

شروع کرد تعریف کردن که خاله بردمون پارک ما داشتیم بازی می کردیم

خاله موهامو شونه کرد و...

خلاصه همیشه از خاله هاش برامون میگه از دوستاش

هر وقت بخوام تهدیدش کنم می گم دیگه مهد نمی برمت و او کلی التماس می کنه

القصه اینکه خواستم اینجا از تمام خاله های ایلیا تشکر مخصوص کنم ومخصوصا از خانم اسحاقی مدیریت محترم مهد کودک ارزو و  ارزو سلامتی وخوشبختی براشون دارم.

و چقدر خوبه که احساس ارامش و اطمینان  داشته باشیم وقتی بچه هامون ازمون دورن

خواهش می کنم هر کی این مطلب خوند برای سلامتی تمامی بچه ها یه صلوات بفرسته

 

راستی یه خاطره:

دیشب ایلیا گفت مامان بیا بریم مهد می گم چرا مامان الان که شبه میگه مامان غذا می خوام

بچه فکر می کنه تو خونه غذا گیر نمیاد

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

تم پارتی
14 اسفند 93 12:53
با سلام تم پارتی ارئه دهنده انواع تم های تولد . تقویم سال 94 با عکس کودک عزیزتان. و کارت های تبریک سال نو با عکس کودک . با قیمت های مناسب و کیفیت بالا همچنان امسال نیز یا طرح های متنوع تقویم تک برگ و چهار برگ و 12 برگ در خدمت شما هستیم temparti.ir
ساسان اس ام اس
14 اسفند 93 15:53
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
محمد
14 اسفند 93 22:51
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir
مامان منصوره
4 فروردین 94 11:21
ان شالله همیشه سالم و شاد باشی خاله ایی
مامان فاطمه ناناز
17 فروردین 94 13:23
ماشالله به گل پسرت....خب حتما خوراکی خوشمزه همراش میفرستی که بچه دلش اونجاست
مامانی و بابایی
16 خرداد 94 12:50
خدا حفظش کنه ایلیارو شمارو چه نازه پسر راس میگه دیگه لابد ماکارونی هم میخواسته اونجا بخوره
ندا احمدی
2 تیر 94 14:13
سلام خدمت شما دوست عزیز وبلاگتون خوبه بد نیست ولی جای کار داره برای بهتر شدن در حد قابل قبولی.. اگر امکانش هست لطف کنید به ما هم سر بزنید و با عنوان "چت روم" ما رو لینک کنید... www.ghasrchat.com با تشکر از شما در تمام مراحل زندگی موفق باشید.