ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

mater

1392/4/25 9:01
777 بازدید
اشتراک گذاری

پسرمو خلاصه بعد از دودلی های فراوان عمل کردم واقعا لحظات سختی بود پر از استرس وقتی داشت به هوش می اومد سخت تر هم بود باور نمی کردم پسرمو به تیغ جراحی سپرده بودم وقتی تو حالت بی هوشی صدا می کرد مامان دلم می ریخت ...

 

پسرمو برای چکاب روز شنبه ای بردم دکتر دکتر گفت همه چیز خوبه دل  من نیز اندکی اروم شد اما استرس همیشه با من هست

خدایا همه کوچولوها را خودت مواظبشون باش

اما حالا می گم از روزهایی که با اقا پسری بودم بعد از عمل بخاطر اینکه بیشتر بشینه وبدو بدو نکنه براش کارتون گرفتیم شاید چند دقیقه ای اروم بشینه تکون نخوره واستراحت کنه یکی از این کارتون ها mater بود حالا دیگه دست بردار نیست روزی حداقل 5 دفعه شاید هم بیشتر می بینش همش میگه مامان ماتین ها عاشق mater شده حسابی ،البته خود من نیز خوشمان امده است نمی دونم چطور ترکش بدم دست از کامپیوتر وdvd player برداره فعلا دارم فکر می کنم می خوام یه برنامه ریزی مناسبی هم برای پسری هم برای خودم وخانوادم تنظیم کنم

راستی عاشق باته گفتن ایلیا هستم وقتی من میگم مامان نباید اینکار کنی صداشو کلفت می کنه خیلی با اقتدار می گه باته(باشه)

پسندها (1)

نظرات (11)

مامی امیرین
25 تیر 92 10:17
خوب به سلامتی که عملش گذشت..
خانمی ترک دادنش از ینجور بازیها راحت.هیشکی مثل امیرحسین به این بازیها عادت نکرده بود!اما با صحبت و گذشت زمان الان شاید سرکی بکشه بهشون همین.
وای عاشق اون باشه گفتن مرد کوچولوم شدم...
واقعا قلدری از بچگی تو زبون پسرها هست
ممنون عزیزم

مامان ضحی
27 تیر 92 1:13
خداروشکر به خیر گذشت ما که شرمنده ایلیا جون هستیم نیومدیم بهش سر بزنیم.
ببوس ایلیا جونو با اون باشه گفتناش


ممنون عزیزم
منصوره مامان زهره
27 تیر 92 16:59
سلام خدا رو شکر بخیر گذشت،، الان حالش خوبه؟
ان شالله هیچ وفت مریض نشه!!!

اره خدا راشکر خوبه
ان شالله
سودابه
28 تیر 92 17:07
ایلیاجونم سلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم لطفا تو لوطی گری کن و بهش رای بده کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.
مامان عبدالرحمن واویس
28 تیر 92 23:36
سلام عزیزم دوردوم ختم وبلاگی فرداشروع میشه وتا 19ماه مبارک وقت دارین تمومش کنید وروز20ماه مبارک ختم گرفته میشه لطفا بعدازخوندن جزبلافاصله خبرشوبهم بدین منتظرتونم عزیزم جز18 به نامتون ثبت شد
مامان فاطمه ناناز
30 تیر 92 15:06
سلاااااااااام خدارو شكر ايليا سالم و سرحاله....
دلم ميخواد باته گفتنش و بشنوم


به منم سر بزن ثواب داره
بي زحمت عكسم بزار ببخشيدهاااا


باتهههههههههههههه
زری مامان مهدیار
31 تیر 92 13:04
حسنا جون ایشالا که دیگه رفع خطر شده باشه و ایلیا جون حالش خوب خوب باشه به امید خدا


انش الله ممنون
منصوره مامان زهره
2 مرداد 92 10:33
میلاد کریم اهل بیت (علیه السلام) مبارک!
مامان عبدالرحمن واویس
3 مرداد 92 12:50
خداروشکرکه همه چیزبه خیرگذشت عزیزم
مامان عبدالرحمن واویس
5 مرداد 92 5:56
سلام دوست خوبم فقط تاامروز ونهایتا تافرداصب وقت دارین جزموردنظرروتموم کنید لطفا بعدازتموم کردن خبربدیدتاثبتشون کنم وفرداعصرختم دومین دورراهم تموم کنیم منتطرتون هستم
چیپس فلفلی
7 مرداد 92 22:33
ایشاله زودتر خوب شه
اگه تونستی ایلیا رو ترک بدی بگو چیکار کردی منم خودمو ترک بدم


چه عجب چیپس فلفلی چشممون به جمالت روشن شد