ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

23 ماهگی ایلیا جان

1391/11/25 1:00
473 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا در زمان ترک از بس برای ایلیا جان آمیو (ایلیا به شیر امیوه کلا خوراکی ها میگه)گرفتیم ورشکست شدیم چشمک

اقا ایلیا به آب پاش علاقه خاصی داری اینجا داره ماشینشو میشوره تا اینجا یکبار تلویزیون به علت اب پاشی وخرابکار ایلیا خان رفته تعمیر خدا بخیر کنه حالا خدا کنه به خودش آسیب نرسونهقلب

آقا ایلیا وقتی مامان تو اینترنت سرگرمه کل کشو ها میز و کمدش خالی میکنه اینجا هم کشو را خالی کرده رفته توش وایستاده تا قدش به جلو آینه برسهمتفکر

چند وقت پیش ها روی کارت نوشتم مامان به دیوار زدم هر موقع رد میشدم بهت نشون می دادم می گفتم مامان بعد از چند وقت امروز وقتی کارت را نشونت دادم گفتم اینجا چی نوشته خیلی با ذوق گفتی مامان کلی من خوشحال شدم بابا هم قبلا باهات کار کردم از فردا می خواهم کلمه آب را یادت بدهم 

 

پسر گلم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ضحی
28 بهمن 91 23:52
ایییییییییییییییییی شیطون بلا
پسر دایی
2 اسفند 91 16:40
ماشاااااااااااااااالله چه کل پسری