ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

درخواست

1393/10/23 14:02
928 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان هر روز یه خواسته داره

دیروز بعد از خواب عصر تا اخر شب که خواستیم بخوابیم میومد یه خواسته ای مطرح می کرد

مامان برام می خری؟

اول(قول)بده؟

منم اخر شب گفتم ایلیا دوست داری چی برات بخرم دیدم شروع کرد به گفتن البته اخرش خودش هم خنده اش می گرفت که بگه ؟

حباب مثل اونی پاشا داره

ماهی گیری

سی دی بن تن

میکروفن مثل اون محمد

بیسکویت

مثل تفنگ محمد امین

توپ بزرگ رنگی(برای خودش وقتی خیلی کوچک بود خریدم داغونش کرد حالا  تو عکسا دیدش یادش افتاد)

من بهش گفتم همین چند روزا توپ بزرگ دسته ای برات خریدیم گفت نمی خوام از بابا باشه من توپ رنگی رنگی بزرگ میخوام

خلاصه ما هر روز کلی کل کل داریم با اقا پسری

اما عاشقونه دوست دارم وارزو دارم تمام زندگیمو تقدیمش کنم

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان فاطمه ناناز
22 بهمن 93 22:58
ماشالله.........خدا حفظش کنه خواسته هاش دسته کمی از دختر من نداره
مامان فاطمه ناناز
22 بهمن 93 22:59
سلام من اپ شدم...یه سری بزنید..ممنون