ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

پیش بسوی مرد شدن

1391/11/18 16:10
472 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیز تر از جونم از امروز قراره بهت شیر ندهم ویه قدم بر دارم برای مرد شدنت نمی دونم چطور با این قضیه کنار میایی از صبح که رفتم اداره تا الان که ساعت 4   ندیدمت پیش خاله ستاره خونه اونها هستی با اینکه بهش اعتماد دارم اما تو دلم خیلی می ترسم نگرانت هستم تو عادت به دوری از من را داری اما نمی دونم چه واکنشی داری  و چطور با این قضیه کنار میایی خدا کنه که اذیت نشی پسرکم دلبرکم و من مطمئن هستم برای به اغوش کشیدنت دلم خیلی تنگ میشه ...

مرحله بعدی که از پوشک گرفتن است بعدش هم جدا خوابیدن شاید از همین شبی برای جدا خوابیدنت تلاش کنم می گذارم ببینم عکس العملت چطوری هست...

بابایی نوبت مامان تمام شد حالا نوبت توست که کنارم بخوابیمشغول تلفن

 

خدایا به آبی آسمانت به یاس سپدت تمام لحظات با هم بودنمان را رنگ عشق بزن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

m
21 بهمن 91 8:57
سلام دوری از کودک نباید زیاد باشه.موقعی که بهونه شیر میگیره باید حواسش پرت کرد یا بردش بیرون و چرخوندش تا خسته بشه.مایعات هم زیاد بخوره کمتر بهونه میگیره.موفق باشید