ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

اندر احوالات ایلیا

1391/11/5 8:57
347 بازدید
اشتراک گذاری

 مامان دانشجوو می شود و مجبور یه مسافرت 4 روزه به قم میشیم  پیش خاله نفیسه رفتیم کلی بهمون خوش گذشت پسری برامون سنگ تمام گذاشت اصلا من ومامان جونش را اذیت نکرد گاهی اوقات ازش توقعات زیادی هم داشتیم مثلا وقتی من ساک بدست بودم وایلیا خواب داشت توقع داشتیم خودش مثل یه مرد راه  بیاد وبغل نخواهد تو قطار هم کلی بازی کردی سرتو می کرد تو کوپه های کناری می گفت دالی ....

البته از سفر امدن همانا سرما خوردن من وبابا وگل پسری همان هنوز بعد از گذشت یک هفته خوب نشدیم ...

ایلیا گلی دست به خودکارت هم خوبه تمام دیوار های خونه و روی صندلی ها را خط خطی می کنی بعدش میای دستتو میدی به من میگی برام بع بعی  بکش یه بار بابات برات نوشته بود سلـــــــطان غم مـــــــــــــادر کلی خندیدم

دایره لغات هم بیشتر شده دیشب بهت می گفتم اقا ایلیا شما هم میگفتی بعــــــــــله

عاشق اسیا بچرخ هستی دست من بابا را میگیری شروع به بازی می کنیم...


ایلیا جونی پسر مامان عزیز مامان دوست دارم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آسمانه
17 بهمن 91 3:48
بسلامتی عزیزم دخمل مام عاشق آسبا بچرخه