ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

پسرم

1391/6/28 10:48
554 بازدید
اشتراک گذاری

شعر پسرم :محمد تقی گوهری

 

پسرم روشنی نور دو چشمان منی دوستت دارم

بهترین  هدیه ای از جانب یزدان منی دوستت دارم

پسرم تاج سرم ای که تویی مونس  تنهایی بابا(مامان)

روح من جان من و شادی دوران منی دوستت دارم

پسرم لحظه میلاد تو هرگز نرود از یادم

غنچه نورس من ،باغ و گلستان منی دوستت دارم

پسرم تا تو باشی دو جهان در نظرم فردوس است

عشق دیرین منو نیمه پنهان منی دوستت دارم

پسرم شادی تو موجب آرامش دنیای من است

شادمان زیست نما جانی وجانان منی دوستت دارم

پسرم گوهر شیدا همه ایام کند شکر به درگاه خدا

بودنت خواست خدا بود چو ایمان منی دوستت دارم

 


 پسر عزیز تر از جانم  عاشقونه دوستت دارم  یک سال ۴ ماهگیت هم تمام شد  ...........

خاله سمیه اینقدر بی معرفت نباش یه شعر  از طرف مامان  برای من بگو  تو که می دونی مامان من  ادبیاتش ضعیفه......

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و ششم تیر 1391ساعت 10:51  توسط حسنا مامان ایلیا  |  3 نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)