ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

دنیای زیبای پسرم

1391/6/28 10:47
312 بازدید
اشتراک گذاری

پسری مامان امروز روز چهارم است که به مهد کودک می رود وقتی خواستم به مربی تحویلش بدهم خیلی گریه کرد وای چقدر سخته با بچهات با گریه خداحافظی کنی مخصوصا من که باید  ۴۰ کیلومتر  از شهرم دور بشم تا  به محل کارم  برسم  (اونم اگه برسم  وتصادف نکنم) ایلیا عزیز برای مامان د عا کن که انتقالیش جور بشه  تا بتونه نزدیک تر به تو باشه ...

پسری عزیز مامان داره برات برنامه قشنگی تنظیم می کنه از روی وبلاگ اموزشی نابغه های کوچک اما من دوست ندارم تو نابغه بشی دوست دارم  اول از هرچیز از زندگیت لذت ببری و اونو خیلی دوست داشته باشی  دوست دارم تو مسیری قرار بگیری که بعد وقتی بزرگ شدی  حسرت گذشته را نخوری  و خودتو  تو زندگی بیشتر از هر چیز دوست داشته باشی وبه خودت عشق بورزی  ایلیا جان هیچ زمان خدا را تو زندگیت  فراموش نکن و دوستش داشته باش  ایلیا گلی  هر موقع برات  قرآنی که کودک می خونه  می گذارم دقیق گوش می دهی 

داشتم از برنامه ات می گفتم می خواهم  کتاب خوانی ،خواندن فلش کارت ، ریاضی ۶۳ روزه را باهات کار کنم امیدوارم  همکاری کنی  دیروز که دو تای اولی را باهات کار کردم  ودر اصل از فلش کارت ها خوشت میاد  اما فلش کارت های ریاضی را نتونستم  درست کنم اخه دیشب برامون مهمون امد خاله ها پیشمون بودن و تو هم کلی با بچه هاشون بازی کردی  و مواظب وسایلت بودی که کسی دست نگیره  رفته بودی روی تخت  وستاره های رنگی کنار اونو به بچه ها نشون می دادی  احساس فرمانروایی داشتی

ای فرمانروای زندگی من عاشقونه دوست دارم

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه چهاردهم تیر 1391ساعت 10:20  توسط حسنا مامان ایلیا  |  2 نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)