ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

نگهداري ايليا

1391/6/28 10:45
618 بازدید
اشتراک گذاری
خاله ستاره قراره از اول ماه تا مهر ديگه نياد من موندم تو را كجا ببرم ديروز رفتم بهترين مهد كودك شهر كه خيلي تعريفش را مي كردن را ببينم اما چه جايي يه خونه تاريك  كه پر شده از كاغذهاي رنگي وانواع كاردستي ها و ....

 مربي هايي كه لباس هاي تيره مي پوشن و چهره بهم ريخته كه بنظر من بچه نمي تونه به راحتي باهاشون ارتباط برقرار كنه ...

كلاسي  كه گفتن بچه هاي زير دو سال را نگه مي دارن حدود ۲ در ۵ متر مربع بود اتاقي باريك كه ۵  گهواره هم گذاشته بودن داخلش كه فضا را خيلي كوچكتر مي كرد وقتي ازش پرسيدم چند تا ني ني تو اين سن نگه ميدارين گفتن ۱۳ تا سرم سوت كشيد اسباب  بازي هايي هم كه بچه بايد باهاشون بازي كنن خيلي بي كيفيت وتقريبا كثيف بود.

خلاصه من كه اصلا خوشم نيومد حياط مهد هم از همين سرسره ها وتاب هاي فلزي  اهل بوق كه با اين گرماي اينجا اصلا قابل استاده نيستن داشت و بجاي چمن پر بود از سنگ ريزه...

حالا من موندم اين پسر ناز نازيم را چكار كنم خدا كنه خاله طوبي (پرستار امير حسين )قبول كنه بياد پيشت تو خونه خودمون ازت نگهداري كنه

كاش من كارمند نبودم تا  كوچولوي عزيزم تنها نمي شد

+ نوشته شده در  چهارشنبه سی و یکم خرداد 1391ساعت 12:27  توسط حسنا مامان ایلیا  |  3 نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)