ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

البوم عکس سه ماه پنجم ایلیا بلبل

1391/6/28 10:44
516 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پسری عزیز مامان ۱۵ ماه ۳ روز شه و من خیلی خوشحال که دارم بزرگ شدن پسری رو می بینم  ایلیا عزیزم ۲ روز پیش یعنی ۲۴ برای اولین بار به من گفتی مامان ومن چقدر ذوق کردم اولین باری هم که گفتی بابا ۲۲ فروردین بود  که همزمان ابله مرغان گرفته بودی الهی مادر مریضی تو نبینه چقدر سختی کشیدی پسرم می خواهم عکس هایی که تو این چند وقت گرفتم  برای یادگاری واست بگذارم

ایلیا کنار سفره هفت سین ۹۱

البوم عکس سه ماه پنجم ایلیا بلبل

دلفارد روستاهیست اطراف شهرمون که مامانی عاشق اونجاست وتابستونهای دوران کودکی ونوجوانیش را اونجا گذرونده پسری انشالله حتما برات خاطرات اونجا را تعریف می کنم

دلفارد ۱۳ بدر ۹۱

 

 

ایلیا اسباب بازی که خیلی دوستش داره

 

دلفارد اردیبهشت

 

اردیبهشت حیاط خونه

 

مزرعه گندم بابا

 

ایلیا ماشین لباس شویی

 

سفرهای کوتاه به دلفارد

 

در حال بازی لب جوی اب

 

اینم عکس اب بازی کردن ایلیا گلی که تقریبا هر عصر بازی می کنه (ایلیا هر موقع که بیدار بشه دستم را می گیره که ببره تو حیاط ابا بازی کنه اما من فقط یکبار تو  روز بهش اجازه می دهم)

+ نوشته شده در  جمعه بیست و ششم خرداد 1391ساعت 18:12  توسط حسنا مامان ایلیا  |  2 نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)