ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

وقتی مامان نتونه تصمیم گیری کنه

1391/6/28 10:42
319 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا جونی تصمیم های بزرگی برات دارم اما نمی دونم از کجا شروع کنم  یکبار تصمیم گرفتم برات تراشه های الماس را بخرم که یادت بدهم بعد پشیمون شدم گفتم چه لزومی داره نی نی من بتونه بخون شاید کارهای مهمتری باشه که بتونه انجام بده بعد  رفتم برات مدادشمعی ورسم بزرگ گرفت که نقاشی کنی دیدم  خیلی علاقه نداری بیشتر دوست داری خودکار بابایی رابگیری و دفتر کتاباش رو خط خطی کنی  یا اینکه واست پازل گرفت اما بجای بازی می کنی تو دهنت کاغذ روش می خوری من مجبورمیشم که ازت بگیرم  الان رفتم تو این فکر که برات برنامه ریزی کنم اما واقعا نمی دونم از کجا شروع کنم ؟(الان هم دارم در مورد فعال کردن نیم کره راست مغز تحقیق می کنم)

گاهی دلم میگیره اخه تو نزدیک هامون کسی نیست تو این فکر ها باشه  یا بتونه راهنماییم کنه  خصوصا برای کارگاه مادر وکودک کسی را نتونستم پیدا کنم  که بشه رو کمکش حساب کرد مخصوصا خودم هم نمی دونم دقیقا چه می خواهم  واز کجا به کجا باید برسم شاید این نوشته یه جور دلتنگی باشه  

ایلیا گلی فقط این را می دونم که خیلی خیلی دوست دارم  باید برات بیشتر از اینها  فقط بگذارم 

 

+ نوشته شده در  دوشنبه بیست و دوم خرداد 1391ساعت 13:19  توسط حسنا مامان ایلیا  |  3 نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ضحی
12 دی 91 19:16
سلام حسنا جان بهت تبریک میگم انقدر به فکر گل پسرت هستی منم چند وقتیه دارم تحقیق می کنم برای برنامه ریزی واسه دخترم شاید بتونم بهت کمک کنم. تا الان همه بازی های مخصوص سنش رو باهش انجام دادم از کتب بازی با کودک کمک گرفتم.موفق باشی

سلام عزیزم ممنون خوشحال میشم بهم کمک کنی منتظر نظرات زیبایت هستم