ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

روز مرد بر بابایی مهربان و پسری مبارک

1391/8/22 8:37
374 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیز ومهربانم و پسری گلم عاشقتون هستم وخیلی خیلی دوستتون دارم و روز مرد را بهتون تبریک می گم مخصوصا به بابایی روز پدر را

 

این عکس رو تو ۵ ماهگیت با بابات گرفته بودی بعدمن براتون طراحیش کردم ای خدا چقدر زود می گذره

راستی این چند روز دلم خیلی گرفته نمی دونم چرا شاید بخاطر اینکه مامان جونت رفته قم پیش خاله نفیس نرگسی ومحمد  ما هم دلمون براش تنگ شده

پسری دیروز برای اولین بار خواستی بگی توپ گفتی پوت چقدر خودت و ما خندیدیم وای چقدر خودت ذوق می کنی و خودتو تحویل میگیری فعلا فقط بلدی بگی بابا 

ای جان مادر نفس مادر دوستت دارم 

 

 

+ نوشته شده در  شنبه سیزدهم خرداد 1391ساعت 11:10  توسط حسنا مامان ایلیا  |  3 نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)