ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

میلاد امام رضا(ع) مبارک

1391/8/22 8:28
354 بازدید
اشتراک گذاری

پسری عزیزم مامان دلش خیلی هوای مشهد کابوس امام رضا را کرده دعا کن کارامون جور بشن بتونیم بریم زیارت (یا امام رضا مددی کن)

به همین مناسبت شب میلاد رفتیم برای اقا پسری یه ماشین بزرگ به قول بابات 10 تن گرفتیم کلی باهاش بازی می کنی دیشب دست منو می کشیدی که ببری تو کوچه با ماشینت بازی کنی اخه اقا پسری مگه حیاط خونه چه فرقی با کوچه داره که حتما باید بری تو کوچه هان

***اینم مدل موی جدید که مامان جون جلوی موهای پسری وقتی من نبودم  کوتاه کرده  چی باید به این مامان جونت بگم اقا ایلیا ***


اینجا اقا پسری می خواهد هم خودش هم ماشین برن تو کارتون


اقا پسری علاقمند شدید شده به کارتون های با نی نی چکارت کنم البته الان تو ترکه دیروز کلا برات نذاشتم


دوست دارم اقا ایلیا

 

پی نوشت :این مطلب 8 مهر ماه نوشته شده ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زری مامان مهدیار
8 مهر 91 14:13
حسنا جان ممنون که پیش ما اومدید
در مورد مهد دقیقاً منم همین نظر رو دارم، یعنی قدرت دفاع پیدا کنه و اجتماعی بشه علاوه بر اینکه برنامه های آموزشی به طور گروهی تاثیرش بیشتره
ولی اینکه هر بچه ای هر کاری دلش خواست بتونه انجام بده فکر نمی کنم همچین چیزی ممکن باشه چون برنامه ی اصلی هر مهد اینه که بچه ها با قانون و مقررات هر جا آشنا بشن و بدونن همیشه هر کاری خواستن نمی تونن بکنن و باید تابع یه سری قوانین و مقررات باشن توی اکثر مهدها اینطوریه که برای هر کاری ساعت خاصی دارن یعنی ساعت خواب و ساعت بازی و .... همه مشخص شده ست و فکر می کنم دلیل اینکه فعلاً مهدیار میل زیادی به مهد رفتن نداره همین برنامه هاست چون هنوز نتونسته قانون مهد رو تمام و کمال بپذیره و زیاد پست میز و صندلی بنشینه ولی ایشالا به مرور زمان عادت می کنه
ببخش که اینقدر نوشتم بازم پیشمون بیا عزیزم خوشحال می شیم

چشم عزیز حتما میام
زری مامان مهدیار
10 مهر 91 21:47
ماشینت مبارک خاله جون
مهدیار هم داره کلـــــــــی هم عاشق ماشینشه

ممنون زری جون
مامان فاطمه ناناز
1 خرداد 92 17:38
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااییی چقده خوردنی شده اینجا