ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

كارگاه آموزشي كودك ومامان

1391/6/28 10:37
304 بازدید
اشتراک گذاری

تو شهر ايليا من هيچ جاي سرگرمي براي هم سن سال هاي ايليا وجود نداره فقط پارك رو باز كه  روزه ها خيلي گرمن و براي ايليا خيلي خوب نيست اخه اگه بخوره زمين چي ؟؟؟؟؟؟؟ يه عصر گفتم ايليا راببرم خانه بازي كه فقط اسباب بازي هاي بادي داشت اما وقتي رسيدم اونجا ديدم تخليه كردن احتمالا براش صرف نداشته كلي تو ذوقم خورد بعد از چند وقت يه فكر به ذهنم خورد گفتم برم امتياز موسسه كودك ومامان را بگيرم يه جايي درست كنم هم گارگاه هاي اموزشي ويژه كودك ومادر باشه هم يه جاي بازي جهت افزايش خلاقيت كودكان وهم مكان شادي براي برگزاري تولد نمي دونم چقدر موفق بشم اما خيلي اميد دارم يه مقدار از درامدشم نذر كردم كه به كودكاني كه بيماري هاي خاص دارن كمك بشه ايليا جون دعا كن موفق بشم فعلا دنبال ايده هستم كه جمع كنم اخه حتي خودم هم همچين جاهايي نرفتم خيلي هنرمند هم نيستم(ماماني پس چكاره اي)اخه من كارمندم گفتم امتياز را بگيرم بعد دنبال مربي براش بگردم واي اگه موفق بشم

راستي كه ايليا چقدر كنجكاوي خونه هركي مي رويم تا همجا را خوب بررسي نكني راحت نميشي فردا قراره دايي رسول و زن دايي از مكه بيان ان شالله حجشون مقبول باشه

+ نوشته شده در  شنبه سی ام اردیبهشت 1391ساعت 9:21  توسط حسنا مامان ایلیا  |  3 نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)