ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

اولین پیاده روی مامان وایلیا ناز

1391/6/28 10:36
339 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم خوشگلم نازم عاشقتم  روز شنبه ای با همدیگه از خونه خودمان رفتیم خونه خاله نعیمه خیلی تو راه بهمون خوش گذشت و تو اولین باری بود که این همه راه می رفتی( تاتی می کردی) ای خدا دوست داشتم بغلت کنم اونقدر بوست کنم تا لپت قرمز قرمز شه ایلیا من البته اینقدر با ذوق راه می رفتی وهر چند دقیقه که چشمت به سنگ های بزرگی می افتاد خم می شدی می خواستی بکنی تو دهنت وای میبایست به زور ازت بگیرم  یا تو راه یه تراکتور دیدیم چقدر با تعجب نگاه می کردی بهش  و بچه های کوچه که داشتند دوچرخه سواری می کردن وباز تو به تماشا انها مشغول بودی پسرم دست به نوشتن من خوب نیست یعنی از همون اول ادبیات من ضعیف بوده بخاطر همین جمله فعل مفعولش جور نمیشه  تو منو ببخش وقتی خوندن ونوشتن یاد گرفتی به من ایراد نگیر فدات شم الهی راستی دیروز دایی رسول وزن دایت رفتن مکه قرار حاجی بشن ان شالله به سلامتی برگردن

دیشب داشتم پازل باهات بازی می کردم گرفتی همشون در اوردی بدو رفتی طرف گهواره و میله های اون می بردی بالا و پایین و  با خودت بازی می کردی بابات بهم گفت خودتو اذیت نکن ایلیا اهل بازی های فکری نیست بذار راحت باشه منم گفتم چشم

+ نوشته شده در  سه شنبه نوزدهم اردیبهشت 1391ساعت 13:43  توسط حسنا مامان ایلیا  |  4 نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)