ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

اولين انتخاب اسباب بازي ايليا

1391/6/28 10:37
341 بازدید
اشتراک گذاری

چه حس خوبي داره وقتي پسر كوچولوت خودش اسباب بازيش را انتخاب كنه ايليا عزيز من، ماماني زياد برات اسباب بازي البته فكري وهمچنين كتاب خريده اما دو شب گذشته كه وقتي رفته بودم دكتر بعدش  وقتي من اومدم با هم رفتم در مغازه و تو اولين اسباب بازي را خودت انتخاب كردي چقدر خوشحال شدم البته مثلش قبلا برات خريده بودم اما  خرابش كرده بودي حدود دو ماه قبل اما حالا اين وسيه براي من يه چيز ديگه است مخصوصا وقتي با هاش تاتي مكني همراه خودت مي بريش

ماماناي خوب من به اين نتيجه رسيدم كه بعضي اسباب بازي ها را بچه ها دوست ندارن يا هنوز زوده براشون و يا بلد نيستند بازي كنن خيلي اصرارشون نكنيم براي اين بازي مثلا ايليا با قوطي شامپو  و مايع ظرف شويي سيني بزرك ديروز بازي مي كرد و از اونو صدا در مي آوردخوشش اومده بود چكار كنم ديگه ايليا من اين جوري من عاشقشم

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت 1391ساعت 13:24  توسط حسنا مامان ایلیا  |  یک نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)