ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

پسر مامان حرف می زنه

1393/6/26 11:57
876 بازدید
اشتراک گذاری

زن دایش براش شلوارک خریده اومدم بکنم پاش میگه نمی خوام دخترونه هس

شلوار کی خریده برات با شدت تمام یسسنا

دارم با خاله سمیه اش حرف می زنیم از دوران دانشجویی خاطرات یهو سر منو چرخوند سمت خودش گفت مامان با من حرف بزن

دوباره گرم صحبت بودیم روشو کرده سمت من میگه دارم باهات حرف می زنننننم

تو مغازه اسباب بازی فروشی یه اسکلت یه ادم بود تدست خاله سمیه را کشیده میگه عاله سمی مثل تویه

پسرکم وقتی توخیابانون وسط پیاده رو چهارزانو می زنی جیغ می زنی اسباب بازی می خوای مردم منو نگاه می کنن عجب مادر بدجنسی هستی دیدنی میشی البته بنده بهت محل نمیدم میرم تا خودت بدویی دنبال من البته با اشک جیغ

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

اون یکی خاله سمیه
7 مهر 93 8:31
چرا بچه رو اذیت میکنی مامان بد سمیه چطوره ؟ خوبه؟ فهمیدم ایلیا چه پسر ریز بین و نکته سنجیه واقعا تشبیه به جایی در مورد سمیه کرد!!!!!!