ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

اولین خرید ایلیا

1392/7/11 15:05
883 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از خوردن صبحانه اقا پسری هوس بستنی کرد گفت مامان آمیو

گفتم نداریم بیا بریم سر کوچه بخریم

پول دادم دستش گفتم برو مغازه من پشت سرت میام اونم دوید رفت تو مغازه

پول داد مغازه داره هر چی می گفت بنده خدا متوجه نمی شد چی میگه خلاصه ما گفتیم  بسنی می خواد بعد از خرید رفتیم خونه عمه خانم به عمه ام داشتم می گفتم اینقدر دوست دارم ایلیا زود بزرگ بشه خودش بره خرید از این حرف ها...

اومدم خونه سرگرم اینترنت شدم یهو دیدم پسرم نیست رفتیم دیدم روی حیاط هم نیست در کوچه بازه کفشاش هم نیستن

بدو چادر پوشیدم رفتم سر کوچه دیدم اقا نوشابه گرفته تو دستش داره میاد

البته خوشبختانه عمه ام تو خیابان  دیده بودش از دور مواظبش بوده.......

 

عکس از ارشیو تقریبا یک ماه قبل گرفته شده

جای زخم که روی پیشونیش بود تازه خوب شده بود که دوشب قبل دوباره پیشونیش خورد به چارچوب در و دوباره یه جای دیگه شکاف برداشت اینقدر خون میومد ومن ترسیدم خدا می دونه........

پسندها (1)

نظرات (8)

بهار
12 مهر 92 13:12
سلام ساخت قالب ویلاگ سفارشی به سلیقه شما.
مامان ضحی
13 مهر 92 8:29
حسنا جون به قول بچه ها گفتنی کاش یه چیز دیگه از خدا خواسته بودی خدا حفظ کنه بزرگ مرد کوچک را
مامان ضحی
16 مهر 92 21:20
آقاخوشگله روزت مبارک
مامی امیرین
17 مهر 92 8:42
روزت مبارک ÷سر گل...
ای وای من چقدر از این خرید کردن بچه ها میترسم با این جامعه نا امن!!!
اون قدیمها بود که مادرا ذوق میکردن ÷سراشون برن خرید..من الان جرات ندارم امیرحسین و بفرستم سر کوچه ..چه برسه به این کوچیکترها..
ما رو چه به این شانسا خواهر.
الهی سرش چه زخم عمیقی برداشته!


اره خیلی عمیق بود دعا کن جاش نمونه
منصوره مامان زهره
19 مهر 92 12:41
جلو بچه از این حرفا می زنی شیر میشه احساس بزرگی بهش دست می ده! بعد میره نوشابه می خره دیگهولی مواظبش باش!
می تونه در حیاط رو باز کنه؟!


نه عزیز نمی تونه باز کنه خودم یادم رفته بود در حیاط ببندم
آسمانه
3 آبان 92 2:28
وای خدا چقد رحمتون کرده ای جونم آمیو
چیپس فلفلی
5 آبان 92 12:27
به تو هم میگن مامان چرا مواظب بچه نیستی
زری مامان مهدیار
9 آبان 92 11:47
آفرین به آقا ایلیای مستقل حسنا جونم چقدر خدا رحم کرد که کسی مراقبش بوده، تو رو خدا براش توضیح بده که تنها بیرون رفتن براش خطرناکه