ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

دومین محرم ایلیا

1391/9/9 10:59
418 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز محرم شروع نشده بود قصد کردم امسال حتما مراسم های عزاداری را بروم وحتما پسرم را ببرم چرا که دوست دارم با اهل بیت خصوصا با امام حسین (ع) ویارانش اشنا شود و دوستشون داشته باشدهمین

 

شب اول وقتی وارد حسینیه شدم فکر ان را هم نمی کردم پسرم این مکان را با پارک اشتباه گرفته واینقدر بدو بدو وبازی کرد خودم ذوق کرده بودم واز یک طرف شاید بیش از 20 دفعه بلند شدم دنبال اقا پسری می رفتم که یکبار بیرون نرود خالم که همرام بود خسته شد وگفت دیگه ایلیا را نیار اذیت میشی گفتم تو دلم گفتم خوب قصد کرد خود امام حسین کمکم می کند

خلاصه شب اول که تمام شد شب های بعد هم رفتم البته فعالیتش به علت شلوغی جمعیت کمتر شده بود وخوراکی های دوستاش را می گرفت گاهی هم به زور خوراکیهاشون را می گرفت خصوصاشکلاتهاشون را عاشق شکلاته شدید...

مراسم شیر خوارگان هم پسری را بردم بعد خواست تو گهواره علی اصغر(ع) که بصورت نمادین درست کرده بودن بره اینم عکسش

اینم عکس کنار خیمه ها امام حسین (ع)

این چند روزها وقتی می گم ایلیا جونی برای امام حسین گریه کن دستهایش را روی چشماش می ذاره خودشو تکون میده یعنی داره گریه میکنه وقتی هم میگه ایلیا سینه بزن دو دستش را میبره بالا سینه می زنه

امیدوارم خدا به حق بیمار کربلا تمام بیمار ها را شفا بده خصوصا نی نی های بیمار را

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمی مامان امیرین
15 آذر 91 19:32
عزاداریهاتون قبول مادر مهربون و ایلیا کوچولووووووووووو
واقعا" بچه باید از بچگی با این مراسمها آشنا بشه!


ممنون عزیزم از شما هم قبول باشه
زری مامان مهدیار
19 آذر 91 8:59
قربووووووووووون این عکس خوشگلت بشم
ایشالا در پناه امام حسین باشی ایلیا جونم


ممنون عزیزم
زری مامان مهدیار
19 آذر 91 9:08
اجرت با امام حسین حسنا جون واقعاً کار سختیه با بچه کوچیک هیئت رفتن
مامان سها
12 دی 91 20:11
سلام آخیییییییییییییییی چه عکس قشنگی
آسمانه
17 بهمن 91 3:48
ای جان عزییییییییییییزم قبول باشه آقا کوچولو