ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

برنامه ایلیا

1391/8/22 8:03
380 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم چند روزیست فکرم حسابی مشغول توست دوست دارم برنامه وهدف مشخصی برایت داشته باشم دیگه نمی خواهم ساعت 12 شب بیدار شی و تا 4 صبح بازی کنی نه اینکه خسته شده باشم نه من بازی کردن با تو را دوست دارم اما از بی برنامگی خسته شده ام از اینکه هر ساعتی که اراده کنی شیر بهت بدهم  و یا اینکه  کامپیوتر واب بازی ،تلویزیون( با این برنامه های مسخرش )و...کمتر شده است باید از روی برنامه باشد طبق اراده شخص شما نیست گفتن فرمانروا باشی که هستی


 خواندن کتاب هم فعلا دوست داری مخصوصا کاتالوگ خانه فراز را همیشه همین کتاب را بر می داری می گی نینی ،توتو فکر کنم بخاطر شکل هاش این کتاب را دوست داری بقیه کتاب ها را که برات می خونم می گردی که گربه پیدا کنی تازگی ها از گربه خیلی خوشت اومده بعضی شب ها می بریمت بیرون تا گربه ای ببینی وبخندی براشون ذوق بزنی  وما هم بخاطر خنده های تو می خندیم .

پسرم چند روزیست پروژه خوابت را داریم انجام میدهیم ساعت 11 شب خاموشی است  اما جناب تقریبا تا ساعت 12 خودتو سرگرم میکنی اما من و بابا بهیچ عنوان بهت محل نمی دهیم وفقط میگیم لالا ساعت 12 دیگه می خوابی امیدوارم بتونم برنامه خوابت را درست کنم

پروژه بعدی که در دست اقدام است مسئله تغذیه و خوراکت هست که اونم برنامه مشخصی نداریم براش اما بزودی برنامه اش را کامل می کنم

یکی از مشکلات بی برنامگی زندگیمون اینه که من خیلی به مامان وبابام علاقه دارم حتما باید روزی یکبار ببینمشون بخاطر همین برنامه هامون بهم می خوره برای اینکار هم حتما برنامهای تدارک ببینم

عزیز دل مامان اموزش ها مرتبط با سنت نیز می خواهم با برنامه برات بدهم که امیدوارم موفق بشم این پست که کلا شد برنامه

اما بدون پسرم مامان هر کاری که میکنه اول دوست داره پسرش صالح بعد سالم وبعد هم خوشبخت باشه به امید روزی که موفقیت های ایلیا عزیزم را ببینم

 

پی نوشت:این مطلب 4 ابان نوشته شده ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زری مامان مهدیار
5 آبان 91 21:42
آفرین به این مامان فعال و با اراده ایشالا که تو همه ی برنامه ها موفق باشی عزیزم بی صبرانه منتظریم تا از پیشرفتهات توی این برنامه ها آگاه بشیم
هدا مامان رها
6 آبان 91 11:09
سلام .امیدوارم ایلیا عزیز همیشه موفق باشه و طبق برنامه هاش پیش بره.از طرف من محکم ببوسش

چشم ممنون خاله جون
سمی مامان امیرین
6 آبان 91 12:56
ایشالا میبینی خانمی...




ان شالله ممنون
خانم معلم بندری
8 آبان 91 21:52
ممنونم از محبتت خانم گل
مامان نسترن
11 آبان 91 20:39
دوست گلم. نینی نازگلی ,عیدت مبارک. الهی لبت همیشه خندون,دلت همیشه مهربون.
خانم معلم بندری
14 آبان 91 13:38
سلام خانم گل ممنونم از لطفتون خیلی محبت دارید
آســـــــــــــمانه
21 آبان 91 2:15
آرزوی موفقیت برات دارم گلم ، توی همه ی برنامه هات

عکسا برای من باز نشد

نمی دونم اینا عکس از پسر گلت هست یا چیز دیگری

به هر حال ببوس پسر نازنین ما را

ما کلا با این سایت upload.ninifa مشکل داریم مرسی ممنون عزیز

خانم معلم بندری
21 آبان 91 14:40
سلام خانم گل این جور غلط هایی املایی باید در معرض دید بچه قرار بگیره مثلا روی درب یخچال نوشته بشه یا جاهای دیگه مامانش میتونه براش یه تابلو بسازه که مخصوص این کلمه ها باشه و یک سری کلمه ها رو در اون نصب کنه و به گل پسر بگه که وقتی املای کلمه رو یاد گرفتی خودت میتونی این کلمه رو از تابلو جدا کنی من پارسال با یکی از دانش آموزان کلاسم اینطوری کار کردم خیلی نتیجه داد . البته الان اوایل ساله بچه ها اذرماه به بعد راه میفتن .