ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

بازی آسیا بچرخ

1391/6/28 10:35
852 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دوست درام و عاشقتم پسر گل مامان دو روز باهات بودم و اداره نبودم خیلی بهم خوش گذشت چون کنار گل پسرم بودم  ایلیا مامانی هنوز سرما خوردگیت هم خوب نشده من خیلی دوست دارم زود زود خوب بشی و باهات بازی کنم اخه شایدم خودم یاد بچه گی هام افتادم هی دلم بازی می خواهد دیشب من وبابا و ایلیا گلی با هم بازی آسیا بچرخ را بازی کردیم کلی خندیدیم مخصوصا وقتی می گفتیم آسیا بشین نمی نشستی دست ما را می کشیدی یعنی پاشین ادامه بدهین ......

ایلیا جون عاشقتم

دوست عزیز یه مقاله پیدا کردم در خصوص کاربرد شگفت انگیز بازیهای بومی ایرانی در رشد اجتماعی کودکان جالبه ببیین

 http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=929352

+ نوشته شده در  شنبه شانزدهم اردیبهشت 1391ساعت 10:26  توسط حسنا مامان ایلیا  |  یک نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)