ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

معرفی کتاب

1391/6/28 9:38
284 بازدید
اشتراک گذاری

لیست کتاب برای ۱ سال به بالا

سلام دوستان عزیز خواستم یادآوری کنم من خیلی از مطالب سایت را از کلوپ های نی نی سایت بر میدارم و ادرس همه مطالب هم می دهم و فقط قصدم از انجام این کار جمع آوری اطلاعت بصورت منظم است.

مجموعه 10 جلدي تاتي كوچولوها .مجموعه 3 جلدي من خوشحالم مجموعه 2 جلدي اشنايي با لگن.مجموعه 8 جلدي سلام كتي. مجموعه 6 جلدي قصه هاي خرسي. مجموعه 2 جلدي شعرهاي خانه ما مجموعه 6 جلدي دنياي داداشي مجموعه 2 جلدي ني ني ها . مجموعه 3 حلدي خرسي كوچولو. مجموعه 6 جلدي بچه هاي جور وا جور مجموعه 4 جلدي من حس ميكنم.مجموعه 6 جلدي نخودي ها مجموعه 4 جلدي چهار فصل مجموعه 4 جلدي به به به چه روزي

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=42766

من خودم برای ایلیا هنوز هیچ کدام را نخریدم امروز قصد دارم برم خرید اما دو جلد از کتاب های می می نی را براش خریدم براش می خونم اما خیلی علاقه نداره و فقط پاره می کنه .....

 

+ نوشته شده در  سه شنبه پنجم اردیبهشت 1391ساعت 7:57  توسط حسنا مامان ایلیا  |  نظر بدهید
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)