ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

بابا دوستت دارم

1392/3/3 23:25
501 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد امام علی (ع)و روز مرد را به پدر مهربان وعزیزتر از جانم وهمسر گرامیم وپدر شوهر مهربانم وهمچنین به کوچک مرد زندگیم اقا ایلیا تبریک می گم وامیدوارم سالیان زیاد با خوبی خوشی کنار هم باشیم.

 

منصوره جون به خدا وقت ندارم وبلاگم اپ کنم چشم تو اولین فرصت عکس ومطلب می گذارم،بگذار اول این امتحانات تموم بشه بعدشم انتخابات که دیگه وقت من ازاد می شه من میشم خودمو این وبلاگ اقا ایلیا برنامه های اموزشی اقا پسری خلاصه خیلی براش برنامه دارم.

پسندها (1)

نظرات (3)

منصوره
4 خرداد 92 9:16

باشه موفق باشی عزیزم!
دیگه بهت گیر نمی دم تا امتحانا تموم بشن!!!!
ولی بعدششششششش منتظریم ها !!!!!!


به چشم عزیزم
مامان فاطمه نانار
4 خرداد 92 23:40
منم بعد امتحانا چند تا عکس توپ از نرگس میذارم باید ببینیشون


چه خوب پس ما هم منتظر بمانیم
مامان عبدالرحمن واویس
20 خرداد 92 10:40
عزیزم خصوصی داری