ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

بازی کردن ایلیا

1391/6/28 9:27
307 بازدید
اشتراک گذاری

ن خیلی دوست دارم ایلیا بازی های فکری انجام بده اما این کوچلو اصلا علاقه ای نداره مثلا بازی حلقه ها را که مخصوص همین سن هست یا بازی با مکعب ها را فقط دوست  داره من درست کنم و او بگیره خرابشون کنه وبلند بلند بخنده و منم دیگه می خندم یا دست می زنم دیشب که داشتیم بازی می کردیم بعد از اینکه حلقه ها را بیرون اورد من نخندیم گفتم مامانی درست کن خراب نکن کلی دستش را گرفتم تشویقش کردم که حلقه ها را بذاره و او هم یکی از حلقه ها را گذاشت بعد رفت سراغ بازی دیگه ای .......

من تمام اسباب بازی های ایلیا را در دسترش گذاشتم نمی دونم شاید براشون برنامه ریزی کنم که هر چی دلش خواست بهش ندهم  ؟؟؟

هی ایلیا :مامان سخت گیری داری

+ نوشته شده در  دوشنبه چهارم اردیبهشت 1391ساعت 12:27  توسط حسنا مامان ایلیا  |  یک نظر
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)