ایلیاایلیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

دنیای زیبای ایلیا

دنیای زیبای پسرم 4

1391/7/15 13:25
743 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا جونی دو شب جدا از من روی تخت خودت خوابیدی شب اول خیلی اضطراب داشتم برات یه ایه الکرسی خوندم گفتم خدا خودت مواظب پسری من باش شب دوم راحت تر ازت جدا شدم اما وسط شب که بیدار شدی گریه کردی خودم هم اومدم کنارت خوابیدم چکار کن مامان طاقت جدایی را نداره دیشب هم که دوباره کنار خودم خوابیدی نصفه شب بیدار شدی بدونی که چشمات را باز کنی جیغ زدی گفتم بخواب پسرم من کنارتم تو هم چشم های نازتو بستی خوابیدی نمی دونم ایا می تونم تو را از خودم جدا کنم و شب ها جدا بخوابی یا نه فکر کنم قبل از هر چیز باید خودم را عادت بدهم که بدون نگاه کردن به تو چشم هایم راببندم و بخوابم.

پسری عادت کردی با شنیدن اهنگ می رقصی  مخصوصا همراه اهنگ های خاله شادونه که با دونها می خونه نمی دونم بعضی ها میگن نذار ببینه این برنامه ها خوب نیستن اموزشی نیستن  از این حرف ها من خودم دوست ندارم تو وابسته به این برنامه ها بشی الان میگم بیشتر بخاطر چشمات ضرر داره خلاصه مهم اینه که تو احساس شادی داری و این برای برای من زیباست.

دیروز می خواستم کیک درست کنم تو هی میومدی و بهم می چسبیدی نمی ذاشتی کارامو کن منم گذاشتم روی صندلی سرگرم بودم یهو دیدم سقوط کردی و افتادی کف اشپزخانه خدا خواست سرت به سنگ های روی کابینت نخورد

این چند روز ها کلمه بالا را یاد گرفتی و دوست داری روی هر بلندی بری وایستی از طاقچه گرفته تا روی مبل یا روی نردبان........ در اصل خیلی شجاع هستی تو این مورد ها فقط از تنها چیزی که می ترسی از تنهایی حتی تلویزیون هم بدون من نگاه نمی کنی می خواهی من پیشت باشم  تا نگاه کنی

القصه اینکه

خدایا خودت مواظب پسر من باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر علی
19 مهر 91 16:20
ماشاله پسری قهرمان خدا ایشاله حفظت کنه عزیزم بوس


ممنون عزیزم
مامان نسترن
21 مهر 91 18:11
خانومی منم باید کم کم شروع کنمو جای خواب پسرمو جدا کنم. چقدر این ترک دادنا سخته. ازشیر گرفتن تا پوشک .تمومی نداره


اره واقعا سخته من که خودم بیشتر به پسری وابسته بودم الان هم که جداست وسط شب که بیدار میشه میاد پیش خودم دنبال راهی هستم که بتونه بدون شیر بخوابه اخه می خواد تا لحظه ای که گیج میشه بخوره
سمیه
21 مهر 91 23:25
خدای مهربون پسر نازتونو همه عزیزدلارو حفظ کنه .وبلاگ جالبی دارید تبریک میگم


ممنون
آسمانه
3 آبان 91 9:45
اخلاقاش خيلي شبيهه سناي منه البته با يكسال تفاوت سن :‏)‏